Romantische en sexy tijden met diepgang

Maartje 05 september 2019 Hebban Team
Ik denk dat Wendy Brokers mijn lievelings Feelgood auteur is. Al haar boeken die ik tot nu toe las vond ik geweldig. Wendy schrijft feelgood met een rauw randje. Romantische en sexy verhalen met diepgang. Haar karakters worden goed uitgewerkt en zijn geloofwaardig in hun denken en hun acties en ik ben tot nu toe op al haar personages een beetje verliefd geworden.

Leven met een leugen gaat over twee mensen die je al kent uit Baguette met jam voor twee: Sophie en Jelle. Sophie is lerares op een middelbare school en is al jaren stiekem verliefd op Jelle. Jelle is de beste vriend van Nate (Sophies tweelingbroer) en een flierefluiter die werkt op de camping van zijn ouders. Sophie en Jelle kennen elkaar al heel lang, maar zijn elkaar in de loop van de jaren uit het oog verloren. Als ze dan vrij plotseling weer oog in oog staan komen alle oude gevoelens weer boven. En willen ze iets van hun leven samen kunnen maken, dan zullen ze schoon schip moeten maken.

Ik vond het heel leuk dat in dit verhaal ook het verhaal van Nate en Lize echt doorverteld werd, hierdoor hoefde ik mijn oude favorieten nog niet te missen. Ik ben benieuwd naar het verhaal over de zus van Jelle (Femke). Maar als Wendy zo blijft schrijven wordt het vast weer een topper.

Meer recensies van Maartje