Alles valt mooi samen

maartjeleest 22 augustus 2019
In het nieuwe deel van de Ragdoll-serie worden Wolf, Baxter, Edmunds en hun teamleden geconfronteerd met een nieuwe zaak. Het betreft de zaak rondom de schijnbare zelfmoord van vriend en ex-collega Finlay Shaw. Wolf krijgt toestemming om binnen afzienbare tijd te bewijzen dat het hier niet om zelfmoord maar om moord gaat. Het word een race tegen de klok.

De schrijfstijl is weer zoals we van Daniel Cole gewend zijn. De sprongen in de tijd en het wisselen van de verschillende karakters geeft je als lezer zicht op alle kanten van het verhaal en maakt dat je verder wilt lezen. Helaas is de spanning niet adembenemend zoals in de eerdere delen en komt het verhaal wat traag op gang. Wel is het in mijn ogen een goed en leuk einde van een triologie waar veel op zijn plek valt.

Meer recensies van maartjeleest