Spannende opbouw met een geweldig einde

Mandy 30 maart 2020
Kell probeert zijn demonen te bestrijden en daarnaast een weg te vinden in het verbond met zijn 'broer' Rhy. Lukt het Lila om uit de problemen te blijven en wat is er nu gebeurd met Wit Londen?

Het eerste deel was spannend en goed opgebouwd. Maar ik had toch mijn twijfels om aan deel 2 te beginnen. Niet omdat ik het geen goed boek vond maar omdat ik deel 1 juist zo goed vond dat ik het ook prima vond om het daarbij te laten. De nieuwsgierigheid won uiteindelijk en ben ik toch aan deel 2 begonnen en wat een boek! Het is weer prettig geschreven en ik hou er ook van dat je vanuit meerdere perspectieven kunt lezen. Het einde is ook een knaller en ik sta te popelen om het laatste deel te lezen.

Meer recensies van Mandy