Het boek verrast je en trekt je mee in z'n wereld

Mandy 14 juli 2020
Toen ik hoorde dat Sarah J. Maas een nieuwe serie uit ging brengen was ik razend enthousiast. De 900+ pagina's zouden me er dan ook niet van weerhouden om in dit boek te beginnen. Sterker nog ik ben echt fan van alle boeken van Sarah J. Maas. Als dit het eerste boek is wat je van deze auteur op gaat pakken dan kan ik me voorstellen dat het voelt als een flinke hap. Toch raad ik ook dan aan om er gewoon in te beginnen. Ik weet bijna zeker dat dit boek je binnen de 300 pagina's in zijn greep heeft.

Bij de start van het boek leer je verschillende personages kennen. De schrijfwijze van Maas sprak me aan net zoals bij haar eerdere boeken. De wereld waarin alles plaats vind is duidelijk omschreven en heeft ook zijn mysterieuze kant en eigen geschiedenis. Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg want het einde was echt geweldig.

Meer recensies van Mandy