Pageturner

Margje_V 24 augustus 2019
Boeken die je vanaf de eerste bladzijde pakken en die je slecht neer kunt leggen, omdat ze zo spannend zijn. Heerlijk!
Ook de Escape room is zo'n boek.

Drie collega's en hun meerdere komen samen in een lift vast te zitten en krijgen een opdracht. "Probeer er levend uit te komen".
Ze denken dat dit een normale escaperoom is en nemen het in eerste instantie niet al te serieus, totdat ze erachter komen dat hun leven op het spel staat. Vincent , Sylvie, Sam en Jules hebben een hekel aan elkaar, maar hun leven is zo in elkaar verstrengeld dat ze wel met elkaar moeten samenwerken. En dan zijn Lucy en Sarah er nog. Wat hebben die twee met de escape room te maken?

Verschrikkelijk spannend, tot bijna aan het einde toe. Waar ik dacht dat het boek nog even verder ging, stopte het abrupt toen de liftdeuren open gingen.

Toch 5 sterren voor dit boek omdat ik bijna niet kon stoppen met lezen.

Meer recensies van Margje_V