Leuk feelgoodboek voor jonge meiden

Marieke Leest 07 juni 2019
Licht camera liefde is het eerste deel van een nieuwe meidenserie ‘the valentines’. Holy smale schreef eerder al the geek girl. Die heb ik nog niet gelezen maar na het lezen van dit boek komt die ook op mijn tbr.

Hope Valentine is de hoofdpersoon in het boek. Ze is 15... bijna 16 jaar en is de dochter van een bekende actrice en regisseur. Ze is de jongste van 4 kinderen, is een tikkeltje naïef en hopeloos romantisch.

Als ze verliefd wordt, denkt ze dan ook dat lovestory’s altijd zo verlopen als in de film maar het echte leven... tja... dat is geen film. Maar de immer vrolijke en enthousiaste Hope zal dat zelf moeten ondervinden.

Het boek ziet er mooi uit. Heeft een heel leuk binnenwerk en leest supervlot. Ik dacht dat het boek meer over een paar rijke verwende nesten zou gaan maar Hope is echt een leuk hoofdpersonage. Een echt leuk feelgoodboek, gericht op jonge meiden.

Meer recensies van Marieke Leest