Het boek gaat over een moord die patholoog-anatoom Maura Isles en rechercheur Jane Rizzoli moeten onderzoeken.
De jonge filmmaker Cassandra Coyle is vermoord en de dader heeft haar ogen uitgestoken en in haar handen gelegd. Cassandra werkte met een team aan een horrorfilm die de titel "I see you" zou gaan krijgen. Het duo Isles/ Rizzoli moet onderzoeken of deze film iets te maken heeft met de moord.
Dan wordt er een tweede slachtoffer gevonden, met pijlen in zijn borst. Wanneer ze geen direct verband vinden met deze twee zaken, zetten ze alles op alles om de dader te vinden.
Ondertussen is er iemand die zeker weet dat zij ook op de dodenlijst staat, omdat zij een geheim weet wat maar beter niet opgerakeld kan worden...

Het verhaal wordt vanuit twee perspectieven verteld, vanuit Holly Devine, die een geheim met zich meedraagt en vanuit het onderzoeksduo Rizzoli en Isles, die uiteindelijk het verband tussen deze twee zaken ontdekken en dan een race tegen de klok houden om de dader te stoppen.

Ik vond het prettig dat het verhaal korte hoofdstukken had, maar het was wel voorspelbaar hoe het zou gaan aflopen. Daarom krijgt dit boek van mij 3 sterren.

Reacties op: Ik weet een geheim

Ik weet een geheim - Tess Gerritsen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 12,50