Het is echt zo gegaan....

MarijevanDelft 18 juni 2019
Het is een ongelooflijk grappig boek geworden. Ik heb het natuurlijk allemaal van dichtbij meegemaakt, maar het is echt heel leuk om het allemaal weer zo opnieuw te beleven. Het hele boek is een goede nauwkeurige weergave van wat er destijds allemaal gebeurde op kantoor bij ARP. Henning zal het wel niet zo leuk vinden, de mannen van 3X komen er ook niet zo goed vanaf. Maar vooral de rake typering van Ywo en Atje is heel goed. Het is een hele mooie beschrijving van wat er allemaal op de kantoren in het hele land gebeurd, in die zin is ARP echt geen uitzondering. Ik weet zeker dat iedereen er dingen in zal herkennen, zelfs als je het niet in het echt hebt meegemaakt.

met vriendelijke groet
Marije van Delft