Dank je wel lieve Loes.

Bindwijze: Gebonden
Pagina's: 200 pagina's
Druk: 1e
Taal: Nederlands

Dit boek heb ik mogen ontvangen van De Crime Compagnie. Heel hartelijk dank hier voor.

Achterflap:

Gedurende de eerste zes maanden nadat haar man overleed beschreef Loes den Hollander wat haar bezighield om afscheid te kunnen nemen, herinneringen een plek te geven en ruimte te creëren voor de rest van haar leven. Een liefdevol boek over omgaan met het verlies van een dierbare, dat troost kan bieden aan eenieder die met verlies te maken heeft of heeft gehad.

De beleving:
Lieve Loes en De Crime Compagnie.
Hoe schrijf je over dit boek een recensie. Niet dus. Daarmee zou ik Loes en jou beleven te kort doen. In waarschijnlijk de moeilijkste tijd van je leven zet je voor onze lezers de deur op een kier zoals op de cover te zien is. We mogen mee kijken en lezen hoe jij dit enorme verlies en verdriet probeert een plaatsje te geven, waar onzichtbaar maar aanwezig Harry je bij helpt.
Dit boek heeft me echt aangegrepen maar moest geschreven worden. Zo voelt het tenminste als je het leest. Ik ben onder de indruk van de manier hoe je dit alles onder woorden kunt brengen. Ik voel je emoties. Ik begrijp, ook na dit boek is het natuurlijk niet over. De tijd heelt alle wonden, zegt men altijd. Ik vind het een vervelend en naar cliché. Lieve Loes, dank je wel dat je voor ons de deur een stuk je open hebt gezet.
Nu hoor ik sterren te geven. Eigenlijk vind ik dat afbreuk doen op de beleving van het boek. Maar het hoort nu éénmaal. Een dikke 5 sterren, meer kan helaas niet.

Meer recensies van Marijo Bakker