Recensie zonder inhoud

Marina 20 augustus 2017
De korte inhoud is inmiddels bekend: een driehoeksverhouding tussen het paar Adèle- David en vriendin Louise. Verder wordt het moeilijk iets over het boek te schrijven, zonder iets van de clou prijs te geven. Het hele verhaal door is een opbouwende intrige, rustig aan, maar recht naar de uiteindelijke ontknoping.
Die is...speciaal, absoluut onverwacht en maakt de eindscore uit. You love it or you hate it , en zo wordt dit boek beoordeeld.
Ik was bij de lovers, kon het smaken.
Toch geef ik een matige score, het boek had wat meer diepgang, vaart mogen hebben. Soms was het geeuwend saai en de schrijfstijl is nu ook niet bepaald een Oscar waard. De film misschien wel, al de ingredienten zijn er, mits een goeie regisseur wordt het een hit.
Wat het boek sowieso nu al is. Verdiend?
Lees en oordeel zelf, er liggen enkele aangename, compromisloze uurtjes leesplezier op je te wachten.
Wie zegt daar nee tegen?

Meer recensies van Marina