De man van Maya is dood. Vermoord door 2 ongure types in het park. Waar Maya bij was.
Dus is Maya een alleenstaande moeder. Gelukkig heeft ze Isabelle, een nanny. Isabelle is opgegroeid met de rijke familie van de man van Maya. Om de nanny in de gaten te kunnen houden krijgt Maya een nannycam. En daarop ziet ze haar overleden man.........

Maya begint een zoektocht naar de waarheid. En niet alleen omtrent het overlijden van haar man Joe, maar ook van haar zus Claire en de broer van Joe, Andrew. En nog een studiegenoot van Andrew en Joe.
Maya krijgt hulp van haar vriend Shane en een klokkenluider, Cory the Whistle. En tegenwerking van de familie van Joe.

Is Maya gek aan het worden? Ziet ze dingen die er niet zijn? Komt dat door wat ze heeft meegemaakt in de oorlog waar ze helikopter pilote was?
Langzaamaan komt er duidelijkheid in dit verhaal. Lange tijd vraag je je als lezer af waar het nou heen gaat. Vooral door subtiele opmerkingen als "ze komen dichterbij".
En natuurlijk, het is tenslotte een Coben, zit het anders in elkaar dan je denkt. En ontdek je de waarheid pas in het laatste hoofdstuk.

Weer goed geschreven en ik heb het met plezier gelezen.

Reacties op: Geloof jij alles wat je ziet?

De verbeelding - Harlan Coben
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 9,99