Leven op zijn kop

Marina67 23 september 2019
Voormalig actrice Sandra Hazelaar heeft nu een succesvol restaurant en cateringservice aan huis.
Op een avond is zij getuige van een verkrachting in een park. Mr. Hansson, een beroemde advocaat verkracht op brute wijze een stagiaire.

Sandra haalt het meisje over om aangifte te doen. Maar dan begint de advocaat Sandra kapot te maken. Haar restaurant is het doelwit, maar ook haar vrienden en haar autistische medewerker.
Sandra haar hele leven staat op zijn kop en samen met advocaat Werner en rechercheur Wil probeert ze alles om Hansson voor de rechter te krijgen.
Maar ook getuigen (Hansson beeft meer slachtoffers gemaakt) moeten het ontgelden, Hansson is een nietsontziende schoft. Intussen heeft Sandra ook nog een stalk er.
Uiteindelijk krijgt ze hulp uit onverwachte hoek en krijgt het (ge)recht zijn beloop.
Maar wat ga je doen als je leven zo op zijn kop is gezet?

Het gerecht is een vlot lezend boek, er zit veel vaart in. De personages worden goed neergezet en ik heb met Sandra meegeleefd. Zij is sterk en moedig en deinst niet terug voor Hansson.

Ik vond het niet persé een heel goed boek maar ik heb het met plezier gelezen en geef 3 sterren.

Meer recensies van Marina67