Warrig verhaal

Marina67 31 oktober 2019
Jordan en Beryl Tavistock gaan naar Parijs om daar opheldering te krijgen rondom de mysterieuze dood van hun ouders 20 jaar geleden. Ze krijgen daarbij hulp van ex-CIA agent Richard Wolf, die de ouders heeft gekend. Alles draait om Delphi, een codenaam voor een spion van de Veiligheidsdienst.

Wat volgt is een warrig verhaal met veel personages. Het deed mij denken aan een James Bond verhaal. Daarnaast heeft het een hoog Bouquetreeks gehalte. Tess Gerritsen heeft duidelijk Bouquet romans geschreven voordat ze spannende boeken ging schrijven. Gelukkig heeft ze zich hierin ontwikkeld, haar reeks rondom Rizolli en Isles is vele malen sterker.

De eerste 10 hoofstukken ging het verhaal alle kanten op, pas in de laatste 2 hoofdstukken werd het wat spannender.
Ik las het e-book en wat mij daaraan stoorde was dat er geen witregels tussen de passages zitten waardoor het verhaal van de hak op de tak springt.

Dit boek viel mij als Tess Gerritsen fan wat tegen, ik waardeer het met 2 sterren.

Meer recensies van Marina67