Wie is hier slachtoffer en wie dader?

Marina67 02 juli 2019
Een helse gebeurtenis van 20 jaar geleden is door de vriendinnen Gemma, Claire en Patricia in de doofpot gestopt. De vriendinnen van toen zijn succesvolle vrouwen geworden maar het verleden haalt hen in.

Wie is S? Wat heeft Teresa ermee te maken? Gaandeweg gaan de puzzelstukjes op hun plek vallen en in een bloedstollende finale wordt duidelijk wat er 20 jaar geleden is gebeurd.

Tot zover was het een spannende pageturner in de welbekende vlotte Vermeer schrijfstijl.
Maar dan, de vriendinnen waren toch daders? Of waren ze nou slachtoffers? Dat ze alledrie zo succesvol zijn blijkt het gevolg van het feit dat ze geraffineerd te werk gaan. Want met wat verzwegen wordt en waarvoor geen bewijs is kom je gewoon weg......... Terwijl de zwakkere en beschadigde personen het slachtoffer worden. Of zijn zij nou de daders?

Een echte Vermeer, maar op het einde naar mijn gevoel wat afgeraffeld. Ik geef 3 sterren

Meer recensies van Marina67