Marion-3210 21 juni 2006
Ik heb lang moeten wachten op de vertaling van weer een boek van Tess Gerritsen. Ik heb alle boeken gelezen en vond ze op de Zondares na (niet spannend en heftig genoeg) allemaal uitzonderlijk spannend en goed geschreven. Haar schrijfstijl is fantastisch. Zustermoord is weer zo'n boek waarin ik verdronk, ik kon het niet loslaten. De personages horen er al helemaal bij en ik begin ze langzaamaan te kennen, wat ik erg prettig vind. Ik heb het boek dus in korte tijd uitgelezen. Zustermoord is een erg goed verhaal, intrigerend, spannend, onverwacht, kortom volledig Tess Gerritsen. Ik hoop dat het volgende boek snel vertaald wordt want ik kan bijna niet wachten. Ik wens Tess veel schrijversinspiratie en wacht met spanning op haar volgende boek. Ik ben helemaal fan geworden en heb haar al verschillende malen gepromoot bij mijn collega’s.

Meer recensies van Marion-3210