Hou me vast

Marion 30 november 2019
Gistermiddag haalde ik dit boek op bij de bieb. Ik, die normaal alleen thrillers leest en soms even wat luchtigheid tussendoor, werd getriggerd door wat berichten dat dit zo'n mooi boek zou zijn. Nadat ik het boek had opgehaald en thuiskwam, dacht ik even kopje thee en alvast hoofdstukje beginnen, ga ik zo aan het eten beginnen. Wauw, vanaf moment één zit je in het verhaal. Tussen het blz omslaan heb ik nog wel gekookt, ik weet dat ik gegeten heb, maar voor de rest. Diezelfde avond had ik het boek al uit. Wat een rollercoaster. Ik heb zitten huilen, lachen en me verwondert. Mijn gezin zat me af en toe aan te kijken en vroeg of het wel goed met me ging. Ja hoor... laat me maar. Dus conclusie:
Aanrader. ❤

Meer recensies van Marion