marjolein talens 18 januari 2012
Superhelden.nl,
Ik vond het zo'n spannend boek ik kon niet stoppen met lezen Toen ik begon dacht ik ik snap het niet hoor maar ik las verder en verder toen werd het echt spannend.

Toen de 13jarige Iris is tijden bezig met het spel superhelden.nl en ze heeft ook nog eens moeilijk met de zelfmoord van haar vader. Dus verdwijnt ze steeds dieper in het spel terwijl er mensen zijn die haar in de gaten houden tot het spel is afgelopen. dan krijgt ze een bericht kom naar utrecht. Al ze daar is komen er 2 andere mensen aan Fiber en Alex Fiber zegt dat er een bom in utrecht ligt en dat ze 3 uur hebben om die te vinden en onschadelijk te maken. Toen dat als achter de rug lag gebeurde er tijden niks tot er een brief op de deurmat er stond "jullie krijgen een cruisse voor 2 naar Amerika" Maar Iris haalt Amerika Niet Maar zij werdt overboort gegooid door Fiber en Alex redt haar en samen gaan ze naar Pala
Meer ga ik niet uitbreiden want anders is het niet meer leuk

Doe ook het echte spel op www.superhelden.nl

Meer recensies van marjolein talens