Wat een aanrader!

28 november 2016
Het was alweer even geleden dat ik deel 1 las en ik was bang dat ik moeite zou hebben hier in te komen. Maar niets was minder waar. Vanaf bladzijde één zit je weer helemaal in het verhaal en het laat je ook niet meer los. Het is zo spannend en met zo’n tempo geschreven, dat je alleen maar verder wil lezen en lezen. Het boek leidt ons naar Steve Jobs, naar Barack Obama, naar Aken in het jaar 1517 en naar nog veel meer dingen. Het is zo geschreven dat je het idee hebt dat alles wel echt gebeurd kan zijn en dat er heel veel dingen uit onze geschiedenis verklaard worden. Maar behalve dat is het gewoon een ongelofelijk leuk en spannend boek met veel inhoud en humor. Alles is wel vertegenwoordigd. Wat een aanrader!
Wel raad ik aan eerst deel 1 te lezen (zie hieronder), maar dat is niet bepaald een straf

Meer recensies van