Niet helemaal mij smaak maar mooi geschreven

12 oktober 2019
De cover vond ik best intrigerend omdat hij goed past bij de titel en de flaptekst van het boek. Persoonlijk houdt ik niet zo van mensen op de cover maar in dit geval past het wel. Dan het verhaal zelf in het begin had ik een beetje moeite om erin te komen. Misschien omdat het boek niet helemaal mijn genre bleek te zijn of misschien gewoon omdat het in het begin wat langzaam aan op gang kwam. Maar als je dan eenmaal in het verhaal zit dan kom je er achter dat het erg goed in elkaar zit. Laagje voor laagje ontdek je steeds meer over Tim en de mensen in zijn familie. Het boek is op een manier geschreven dat het voelt alsof je midden in een serie zit. Je hebt verraad, passie, liefde, haar en natuurlijk een tintje travestie. Hoewel travestie in dit boek veel voorkomt is het gelukkig niet op een te platvloerse manier neergezet. Al met al dus een prima boek om te lezen.

Het boek krijgt van mij een mooie 7,5

Meer recensies van