Het boek van Nina Verheij is een thriller echter in het begin had ik het gevoel dat ik meer een romantisch verhaal aan het lezen was. We maken in het begin kennis met Emily die echt van alles mee maakt. Maar daarnaast maken we kennis met Lucas het vriendje van Lisa de huisgenoot van Emily. Met deze Lucas heeft Emily een speciale band maar wat dan precies? Dat moet je zelf gaan ontdekken in het boek. Daarnaast hebben we dus Lisa die opeens het contact met haar vader wil herstellen. Matt de ex van Emily en de mensen van de politie waarbij Emily stage loopt. De karakters weet Nina goed neer te zetten en iedereen heeft wel iets speciaals waardoor je meer wilt weten over die persoon. na zo’n beetje 1/3 van het boek veranderd de sfeer en waan je jezelf in een echte thriller.

Met elke blz die je verder leest kom je meer te weten over de personages in het boek en de daden die ze hebben gedaan. Vanaf dat moment leest het boek dan ook echt super vlot weg want je wilt weten hoe dit nu afloopt. Tot de laatste hoofdstukken heb je nog geen idee hoe dit in hemelsnaam gaat aflopen en wie de dader is in het verhaal. Natuurlijk kun je echt wel een beetje ontdekken hoe het allemaal in elkaar zit maar die laatste puzzelstukjes die komen echt pas helemaal aan het eind.

Het mooie aan fatale keuzes vond ik dat het een beetje in het midden bleef hangen tussen een thriller en een mooie romance. Dat de karakters genoeg ontwikkeling door maakte waardoor ze interessant bleven. Plus dat de verhaal lijn gewoon erg goed in elkaar zit en tot het einde spannend blijft. Omdat het een boek is wat ik zeker nog een keer zou oppakken om te lezen. Geef ik het boek een mooie 8,5

op www.bookstamel.com vind je al mijn recensies terug plus interviews met auteurs

Reacties op: Sterk debuut

Fatale Keuzes - Nina Verheij
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95 Bestel het e-book € 9,95