Het geweldige vervolg op Grenzeloos

12 oktober 2019
Ik ben een groot fan van de boeken van Lis Lucassen. Grenzeloos las ik alweer een hele tijd geleden voor de blogs van eigen bodem en ik was gelijk verkocht. Toen ik hoorde dat genadeloos het vervolg boek hierop uit kwam stond ik te springen van geluk. Daar lag die dan in mijn handen tijd om te gaan genieten. De cover alleen heeft al een mooie kleur die er echt uitspringt in je boekenkast. In het begin van het boek maken we kennis met Dani een Nederlandse student. Door een samenloop van omstandig heden komt ze in huis terecht bij Jackson. Jackson kennen we nog uit het boek Grenzeloos omdat zijn grazy ex girlfriend hem neerschoot en de zus van zijn beste vriend doorschoot. Jackson is gekwetst verdrietig en komt nog dagelijks met de nasleep van deze schietpartij. In het boek zien we de band tussen Dani en Jackson zich ontwikkelen. Maar zal zij het hart van deze jongen winnen en hem vrede met het verleden laten krijgen? Komt het weer goed tussen Jackson en zijn beste vriend? Al deze dingen ga je ontdekken in dit prachtige tweede deel van de Campus Serie.

Dit is een pareltje waar ik enorm van genoten heb misschien nog wel sterker dan het eerste deel. Dit boek krijgt van mij een dikke 9

Meer recensies van