een verhaal met potentie

13 oktober 2019
oals ik al vertelde had ik van dit boek hele hoge verwachtingen en de cover vind ik echt prachtig. Toch moet ik bekennen dat dit boek van mij geen 9 of 10 krijgt. Het is geen slecht boek hoor ooh nee. Maar de complete tijd dat ik het boek las dacht ik is dit het nou?? Op de flaptekst lezen we “Het koninkrijk is een fantasy-pretpark waar gasten worden ondergedompeld in een wereld vol virtuele draken, gigantische kastelen en hightech wezens. Over die draken heb ik eigenlijk niks gelezen. Virtuele wezens ja die waren er maar wat hun functie in het boek nou eigenlijk was behalve het vermaken van de bezoekers in het park. Het was het allemaal net niet. Hoe Ana steeds meer gevoelens ontdekt en meer en meer menselijk word dat is dan wel weer heel goed neergezet ook haar relatie met owen is top! Het einde van het boek is ook prima.

Dus al met al is het een goed vermakelijk boek maar niet wat ik er van verwachte. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar de andere recensies om te kijken of ik een te hoge verwachting had of dat andere mensen ook wat miste in het verhaal. Al met al kreeg het boek een mooie 7 van me

Meer recensies van