Spannend tot de laatste blz

17 september 2019
Wauw dat is het eerste dat in mij op komt! Wat is Yvonne een meesteres in het schrijven van thrillers. De manier waarop zij de levens van verschillende personages weet samen te brengen is gewoon magisch. Maar goed misschien moet ik eerst maar eens gewoon bij het begin beginnen. Het boek word verteld vanuit de eerste persoon maar worden onder verdeelt in 4 Verschillende personages. We beginnen 2 jaar voor de gebeurtenissen met een kijkje in het verleden van Eva. Daarna springen we door naar 2018 en maken we kennis met Martijn en Eva dit zijn eigenlijk de drie hoofdpersonages in het boek. Maar soms word er ook een stuk verteld vanuit een onbekend persoon.

Yvonne weet ook heel erg goed hoe ze het verhaal spannend moet houden. Je begint soms wel een vermoeden te krijgen maar let op want je zult er ook een aantal keer goed naast zitten. Want Yvonne weet een super goed plot neer te zetten. Daarom krijgt het boek van mij een mooie 9,5

Meer recensies van