een prachtig boek

19 september 2019
aby Rasters weet met nooit meer bang een gevoelige snaar te raken. Het verhaal is prachtig maar ontroerend tegelijk. Doordat het verhaal zich afspeelt na de aanslagen in Brussel weet Gaby Rasters ook nog eens een hedendaags thema aan te kaarten. Wat ik vooral heel erg mooi vond aan het boek is hoe Gaby Rasters de levens van Louise, Lennert, Maud en olaf met elkaar heeft weten te verbinden. Het verhaal weet je aan de ene kant te ontroeren en brengt aan de andere kant een lach op je gezicht. Als snel werd ik helemaal mee gezogen in de levens van Lennert, Louise en Maud. Je bouwt snel een band op met deze personages en je wilt blijven lezen om te weten hoe het afloopt. Eigenlijk wil ik gewoon niet teveel vertellen over het verhaal omdat ik vind dat je het zelf moet ontdekken. Wat ik wel kan zeggen is dat je een doos zakdoekjes bij de hand moet houden.

Het boek krijgt van mij dan ook een mooie welverdiende 9 en ik kijk ontzettend uit naar het net uitgekomen boek Hou me vast zoals ik was. Wat Gaby Rasters speciaal voor haar onlangs overleden vriendin schreef. Over dat boek vinden jullie later dit jaar nog een recensie op bookstamel.

Meer recensies kun je lezen op www.bookstamel.com

Meer recensies van