Steengoed debuut

12 oktober 2019
Wauw dit was weer eens zo’n boek wat me echt heeft weten te verassen. Toen ik de achterflap las vond ik hem namelijk al wel heel interessant maar ik had nooit kunnen bedenken dat hij zo goed zou zijn. Het personage van Sophie-Ann vind ik echt heerlijk. Je voelt al hel snel hoe verward ze is. Je kunt enorm met haar personage meeleven terwijl ze langzaam aan ontdekt wat haar dromen betekenen en waar ze vandaan komen. Toen ik de flaptekst las dacht ik vooral gewoon aan een mooi liefdes verhaal. Een liefdes verhaal dat is het zeker mooi ook maar het is zoveel meer. Er zit Fantasy in er zit mystiek in en je kunt het boek gewoon niet wegleggen want je wilt weten hoe het verder gaat. Zo leren we langzaam aan de mysterieuze man uit de dromen van Sophie-Ann kennen en welk geheim hij schuil houdt. Ik ga natuurlijk niks verklappen over het geheim maar het maakt het verhaal wel interessant. De familie van sophie vond ik ook echt heel bijzonder om te leren kennen. Want waarom wil haar moeder niks vertellen over Sophie haar dromen? Dan de heerlijke hippie zus die ze heeft ja de personages zitten in dit boek echt ontzettend goed in elkaar.

Ik heb met heel veel plezier dit boek gelezen en kan niet wachten op meer boeken uit de hand van Jorien! Daarom krijgt het boek een dikke 9 van mij

Meer recensies van