Een ijzersterk debuut

19 september 2019
Wauw wat een ijzersterk debuut heeft Ninja Paap-Luijten weten neer te zetten met Oragayn. In het begin van het verhaal moet je even goed je gedachten bij het boek houden want de namen van de personages en de karaktereigenschappen volgen zich in rap tempo op. Het duurde bij mij heel even voor ik door had wie nu wie was. Maar al snel smelten al deze personages samen tot een super hechte groep. Deze groep moet op een speciale missie die door de koningin zelf is afgegeven. Tijdens deze missie maken ze een aantal dingen mee. Ik wil niet teveel verklappen over deze missie. Wel kan ik vertellen dat het verhaal ontzettend goed in elkaar is gezet en een mooie opbouw heeft. De karakters zijn ook echt enorm goed uitgewerkt de Oragayn was heerlijk mysterieuze en daar hou ik enorm van. Vervolgens heb je de Tovenaar die je in het verhaal steeds een beetje ziet veranderen. En Raymus wauw wat een boeiend personage is dat. Het verhaal is uiteindelijk zoveel meer dan alleen de missie. Het is een verhaal over hoop over vriendschap en over gerechtigheid.

Genoten van mijn recensie dan kun je er meer lezen op www.bookstamel.com

Meer recensies van