Sterk verhaal

15 oktober 2019
Oooh wauw waar moet ik beginnen? Het zou je maar gebeuren dat er opeens een wild vreemde man voor je staat die beweerd je vader te zijn alleen dat al lijkt me super creepy. Juist doordat dit een verhaal is wat iedereen zou kunnen overkomen hoe stom het ook klinkt en geen ver van je bed show komt dit boek heftig binnen. Ik leefde enorm mee met Eva je voelde haar twijfels want zijn haar echte ouders wel haar ouders? De angst die Eva voelde gaf me kippenvel op me armen maar toch had ze ook een bepaalde kracht over zich. Ze wilde gewoon weten hoe alles zat.

Het boek leest makkelijk en vlot weg en heeft een aantal mooie plottwisten. Als je denkt dat je weet hoe het zit dan heb ik slecht nieuws voor je want dat weet je echt niet! Verder is het mooi dat het boek in een aantal secties is onderverdeeld/

Voor een Thriller debuut heeft Kaat De Kock een knap staaltje werk neergezet. Het enige wat ik jammer vond was dat die wat dun was en dus veel te snel uit was. Maar alsnog krijgt het boek een dikke 8,5 van mij.

Meer recensies van