Saturnusplein 3 van Josha Zwaan Bijzonder goed boek

metabastet50 17 juni 2018
Een meeslepend verhaal, dat ik in een adem heb uitgelezen.
Josha Zwaan weet situaties en gebeurtenissen met de daarbij behorende gevoelens en emoties overtuigend en realistisch te beschrijven.
Religie, oorlog, verraad en politiek vormen de achtergrond van het verhaal en geven een goed tijdsbeeld.
De psychische veranderingen die de hoofdpersoon ondergaat door de verschrikkelijke gebeurtenissen en de pijnlijke consequenties hiervan voor haarzelf en haar directe omgeving, worden op indringende wijze beschreven.
Een prachtig boek, dat het lezen meer dan waard is.
Knap werk!!!
heb uitgelezen.
Een prachtig boek, dat het lezen meer dan waard is.
Knap werk!!!