Geweldig debuut!

Mieke Piersma 03 augustus 2018
Wat een geweldig debuut van Bernice Berkleef. Eenmaal er in begonnen is stoppen niet meer mogelijk.
Ik heb dit boek in een paar uurtjes uitgelezen en wow….wow….wat een spannend verhaal.
De spanning begint al bij de proloog en blijft in het hele verhaal aanwezig. Het plot is super met veel wendingen in het verhaal, zo lees ik de thrillers het liefst.
Als je denkt te weten wie de schuldige is, dan weet de auteur je op een dwaalspoor te brengen. Subliem!

Elka wordt op een morgen later wakker dan anders en haar eerste gang is naar de slaapkamer van Cody, maar ontdekt dan dat zijn bedje leeg is.
Haar zoontje is verdwenen..De grootste nachtmerrie wat een ouder kan overkomen is Elka overkomen. Helemaal overstuur belt ze haar man, maar ze krijgt geen contact.
Als ze contact heeft met de politie, blijkt haar man Oscar daar te zijn met de Maxi-Cosy waarin Cody ligt. Wat is er gebeurd met hun baby en wie is verantwoordelijk?

Ik heb van dit boek genoten, ondanks het trieste onderwerp en hoop meer van deze schrijfster in de toekomst te mogen lezen, want dit smaakt zeker naar meer
Mijn waardering voor dit boek is 5* en ik kan hem iedereen aanbevelen, ook als je niet van thrillers houdt.

Meer recensies van Mieke Piersma