Gruwelijk spannend!

Mieke Piersma 23 juli 2017
Het boek bestaat uit twee delen “Donker” en “Licht”
Het is alweer een poosje geleden dat ik zo’n intens spannend boek gelezen heb. Zodra je ermee begint vergeet je gewoon alles om je heen en is stoppen geen optie meer.
Ik heb dit boek dan ook in één keer uitgelezen en het is waanzinnig gruwelijk spannend, dus een dikke aanrader!
Voor iemand met een zwakke maag misschien niet.

Het verhaal verteld over Evy, die Nederland ontvlucht is en in Londen is terecht gekomen vanwege haar studie. Ze woont in een huis met meedere studenten.
Evy komt in de problemen als ze geen geld meer heeft, ze kan de huur niet meer betalen en moet zo snel mogelijk een baantje vinden.
Ze komt in een zeer gevaarlijke wereld terecht, maar uiteindelijk doet ze alles voor geld, wat er voor zorgt dat haar leven niet meer veilig is.
Ze wordt bovendien lastig gevallen door een stalker die figuurlijk de tanden in haar gezet heeft en haar niet meer loslaat.

Het verhaal wordt met veel vaart geschreven en is nergens saai. Je zit in een achtbaan van spanning, gruwelijke details en een daverend plot!

Ik vond “Doodstil” en “Het vervloekte huis”al steengoed en deze is zeker net zo goed! Een dik verdiende 5*

Meer recensies van Mieke Piersma