Vlot geschreven psychologische thriller!

Mieke Piersma 28 november 2019
Deze psychologische thriller “Toen ik dood was “ leest vlot en heeft prettige korte hoofdstukken.
Het verhaal gaat over drie vrouwen met ieder hun eigen verhaallijn.
Thaïs is getrouwd met Tony en ze hebben een dochter May. Op een dag krijgt ThaIs te horen dat Tony wil scheiden.
Maryan is getrouwd met Floris en na tien jaar huwelijk wil Floris scheiden. Pas later in het verhaal kom je erachter waarom deze mannen willen scheiden.
De derde vrouw is de 52 jarige Fanny, die in gedachten vaak bij haar overleden moeder is. Als Floris en Tony van de aardbodem verdwenen zijn, komen Thaïs en Maryan er achter dat ze allebei bedrogen zijn door hun mannen. De drie verhaallijnen komen geleidelijk bijelkaar en beetje bij beetje wordt duidelijk wie er mee te maken heeft.
Een goede ontknoping, maar niet verrassend, maakt dat ik het boek met veel plezier gelezen heb.

Meer recensies van Mieke Piersma