Vonk

Mieke Piersma 22 juli 2018
Zoals we gewent zijn van Anita Terpstra is dit weer een heel goed geschreven boek. Ik hou van haar thrillers, altijd verrassend en meeslepend.
Het boek is niet nagelbijtend spannend, maar boeiend vanaf de eerste bladzijde tot de laatste.
Het enige kleine minpuntje vond ik de tijdsprongen. Dan is het 2 jaar geleden en dan weer 9 jaar en dan ineens zit je weer in het heden.
Soms vond ik het wat verwarrend, maar evengoed blijft het een mooi verhaal over het ballet-echtpaar die voor de buitenwereld succesvol zijn, maar niets is wat het lijkt. Als hun huis in brand vliegt worden ze beiden met ernstige verwondingen opgenomen in het ziekenhuis. De politie doet een onderzoek en dan blijkt dat de brand is aangestoken. Mischa en Nikolai beschuldigen elkaar van brandstichting , dan zit je zo lekker in het verhaal en ben je nieuwsgierig wie uiteindelijk de schuldige is. Ik heb van dit boek genoten en waardeer dit boek met 4*. Een aanrader! Ik kan me nu alvast alweer verheugen op haar volgende boek!

Meer recensies van Mieke Piersma