Kaya krijgt in Comeback steeds meer informatie over zich heen, maar het wordt er voor haar niet meteen duidelijker op.
De hoofdpersonen Kaya en Brent zijn duidelijk beschreven waardoor je een goede kijk op hen krijgt, maar de andere personages hadden iets meer diepgang mogen hebben. Ik begrijp ook dat er keuzes gemaakt moeten worden door de auteur.

De lezer gaat door middel van sprongen in de tijd mee in het verhaal en langzaam maar zeker wordt duidelijk wat en waarom gebeurd is. Soms weet je dan nog niet precies wie iets veroorzaakt heeft, maar wat zeker is dat naarmate het verhaal vordert je steeds meer gaat gruwelen van hetgeen je te lezen krijgt.

"Het kartel is als een octopus. Overal tentakels en als je ze te dicht nadert, trekken ze razendsnel terug en ontglippen ze jou. De slimme jongens worden nooit gepakt. Ze zijn het brein van de octopus.
Ik vraag me af wanneer en hoe ze zullen terugslaan om ons mee te sleuren tot we een van hen worden. De octopus zal weer toeslaan, met grijparmen en zuignappen krachtiger dan ooit."

Het is duidelijk dat de auteur zich goed heeft geïnformeerd over de onderwerpen die ter sprake komen in Comeback. Zoals de werking van bepaalde drugs op het lichaam voor en na de dood. Ik wist bijvoorbeeld niet dat bepaalde stoffen die toegediend zijn na de dood, na het overlijden toch in de urine zichtbaar zijn?

Het laatste hoofdstuk was een verrassing; dit had ik niet verwacht!
Dit maakte me heel benieuwd naar wat de reactie was van Kaya De Regge op dat moment. Maar dat zullen we wellicht nooit weten.

Ik heb Comeback graag gelezen.

Reacties op: Verrassend!

Comeback - Belinda Aebi
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 15,99