Recensie De reünie

Minouche van Oijen 04 augustus 2009
hè hè, het is uit! Heb er lang over gedaan, tussendoor nog verschillende andere boeken gelezen want het kon me niet zo boeien. Dat kwam voornamelijk omdat ik me aan de hoofdpersoon ergerde (wat een doos voor een meisje van 23/24 ). Ook kwam het verhaal zo nu en dan ongeloofwaardig over op mij. Het verhaal op zich is leuk verzonnen maar ik vond ook dat er erg veel onbelangrijke details bij gehaald werden. Daarbij wist ik wie de dader was om dat één of andere slimmerik (niet hier op Dizzie hoor) ergens in zijn/haar reactie het niet kon laten om te vertellen hoe het af zou lopen . De boeken die ik tot nu toe van Simone gelezen heb (herfstlied en blauw water) vond ik persoonlijk stukken beter dan deze.

Meer recensies van Minouche van Oijen