Het boek leest heerlijk weg!

Miranda 1981 14 april 2020
Ik het boek mogen lezen voor de leesclub van Hebban. Karin Kallenberg bedankt voor het opsturen en signeren van het boek.
Het verhaal wordt verteld vanuit 3 perspectieven. Jeroen, die er alles aan doet om geld voor elkaar te krijgen voor de behandeling van zijn zieke dochter. Efraïm, de leider van de sekte en Amber, een meisje dat is overgehaald door de vrouw van Efraïm om bij de sekte te komen. Jeroen probeert om in de sekte te infiltreren om het geld voor de behandeling van zijn zieke dochter bij elkaar te krijgen.
De verhaallijnen komen gedurende het boek mooi samen.
De personages worden voldoende uitgediept voor het verhaal, echter mistte ik soms de diepgang voor een echte psychologische thriller.
Dit was het eerste boek die ik heb gelezen van het schrijversduo Dimitri van Hove en Karin Kallenberg, dit heeft mij positief verrast. Het heeft een erg prettige schrijfstijl, korte hoofdstukken, geen ingewikkelde woorden/zinnen.
Er zit voldoende spanning in om continue door te willen lezen.
De orde krijgt van mij 4 sterren.

Meer recensies van Miranda 1981