Heerlijke thriller!

Miranda 1981 02 oktober 2019
Ik heb Kamer 305 mogen lezen via de leesclub van vrouwenthrillers.nl
Het verhaal wordt verteld door 4 personages, ieder vanuit hun eigen perspectief. Kim, Martijn, Eva en een onbekende. Kim is getrouwd met Simon, maar ze is ook de minnares van Martijn.
Samen spreken ze regelmatig af in kamer 305. In kamer 305 vindt Kim het lichaam van een dode vrouw, door de vondst van deze dode vrouw veranderd het leven van Kim en Martijn in 1x definitief.
Eva werkt in het ziekenhuis en heeft vanaf haar jeugd geen goede band met haar vader. Na de dood van haar vader, worden zijn organen gedoneerd. Hier worden 3 levens mee gered. Deze orgaandonatie brengt het leven van Kim, Martijn, Eva en de onbekende bij elkaar.

Het boek heeft korte hoofdstukken en leest prettig weg. De aandacht wordt gelijk getrokken doordat bij 1 personage niet bekend is wie het is, hierdoor wil je graag verder lezen om erachter te komen wie het is. Deze hoofstukken worden ook in een ander lettertype weergegeven. De verhaallijn loopt prettig over van het ene naar het andere personage.
Kortom weer een heerlijke thriller van Yvonne Franssen, waarbij je af toe op het puntje van je stoel zit en zodra je eenmaal begonnen bent met lezen weer moeilijk weg kan leggen.

Meer recensies van Miranda 1981