Spannende thriller

Miranda 1981 04 november 2019
Ik heb Meisje van me mogen lezen via de leesclub van Hebban.nl
Het verhaal gaat over Tom en Amber. Tom is eigenaar van een zeer succesvol coachingsbedrijf, de Mindset Academy. Amber heeft Tom via de Mindset Academy leren kennen en is daar inmiddels ook werkzaam als coach. Tom en Amber kunnen zelf geen kinderen krijgen.
Kirsten, een van de studenten aan de Mindset Academy hebben ze bereid gevonden om draagmoeder voor hen te zijn. Als de baby zich aandringt, gaan ze met z’n drieën naar het ziekenhuis voor de bevalling. Kirsten had als voorwaarde dat ze graag 1 nacht alleen wou doorbrengen met de baby voordat ze deze definitief zou afstaan. Wanneer Tom en Amber de volgende dag terugkomen in het ziekenhuis blijken zowel Kirsten als de baby verdwenen.
Hierna begint de zoektocht naar Kirsten en de baby.
Door de spanning zat ik gelijk goed in het verhaal. Wel moest ik even wennen aan de lange hoofdstukken. De personages worden goed beschreven, hierdoor kom je ook veel te weten over de gedachten van de verschillende personages.
Kortom ik vond het een spannende thriller, waarbij sommige plottwisten wel wat voorspelbaar waren, maar dat maakte het leesplezier er niet minder om.

Meer recensies van Miranda 1981