newbee recensie

Mirandavo 09 november 2019
Dit is voor het eerst dat ik een recensie over een boek schrijf. Voelt als een soort raar examen. Doe ik het wel goed?
Ik ken Tamara al heel erg lang. De persoon Tamara. Niet zozeer de schrijfster Tamara. Ik ben niet zo'n lezer. Kan er vaak geen tijd voor vinden. Nu vandaag tijd gemaakt. En in 1 ruk uitgelezen. Gelachen bij het lezen van het schattige gestuntel tussen Krista en Roy. Maar ook met tranen over mijn wangen gezeten toen Roy Krista dwong te kiezen tussen hem en de mysterieuze Steven. Opnieuw tranen toen het toch allemaal goed leek te komen, maar nu van geluk. Wat maakt een boek voor mij een goed boek? Als ik het voel, als ik voel wat de personages voelen. De liefde, de warmte, het verdriet, de wanhoop, de angst, de blijdschap. Ik voelde het allemaal. Wat een heerlijk boek!!!