teleurstellend

01 mei 2016
Jeetje wat een teleurstelling. Ik heb sommige hoofdstukken gewoon overgeslagen (van de kinderen en Barney voornamelijk) omdat ik ze gewoon niet interessant vond. Ik vond het een saai boek. Lacey heeft een schop onder haar kont nodig en ik vond dat de overige teamleden er bekaaid vanaf kwamen in dit boek. Het boek gaat voornamelijk over een 13 jarige jongen die met zijn vrienden optrekt (daarbij veel interactie met zijn vriendjes = dus overgeslagen) en contact heeft met Lacey, die toevallig zijn buurvrouw is. Het is onmogelijk dit boek te lezen zonder zijn voorganger, anders begrijp je er niks van. Ik kan mij nog weinig herinneren van Nachtmerries (die ik overigens wel met 5 sterren heb gewaardeerd), dus ik begreep echt niet waar ze het af en toe over hadden en wat er bedoeld werd.

Meer recensies van