Waar is de rebelse Rani gebleven??

moonfran 25 juli 2019
Volledige ster aftrek door de matige laatste hoofdstukken (va hoofdstuk 50 ongeveer).
Onwerkelijk verloop van verhaal en karakters en het voelt afgeraffeld.

-Begin is ontzettend spannend, ik zat op het puntje van mijn stoel.
De verhaallijn van Sofia als arts in Guinee is erg aangrijpend en mooi geschreven. Maar hier worden jammer genoeg wat grote stappen gemaakt in het verhaal. had wat mij betreft iets "rustiger geschreven" mogen zijn, als standalone bijvoorbeeld?)

Het politieonderzoek en verhaallijn van Rani is een beetje vlak, niets spat er uit.
Rani is een wat saai geworden vind ik. Dit was toch een heel rebelse inspecteur? Nou daar is niets meer van te merken. Jammer hoor. Ik hou wel van wat pit en tegengas.
Ik hoop dat dit in de volgende delen wel weer een beetje beter wordt en de oude Rani weer tevoorschijn komt.
Voor nu 3*

Meer recensies van moonfran