Heerlijk boek!

monica 18 november 2019
Bestseller auteur Carol Brodie wil heel graag een nieuw boek schrijven.Op een of andere manier wil het niet lukken.Ze heeft weinig inspiratie en begint steeds opnieuw en opnieuw.Ze denkt terug aan haar overleden vader,haar jeugd en hun vakantie's naar Frankrijk.Ze besluit een gite te huren in Frankrijk en daar in alle rust het boek te schrijven.
Al gauw raakt ze onder de indruk van de mooie buurvrouw die dagelijks haar baantjes trekt in haar zwembad.
Carol raakt al snel geobsedeerd door haar en wil alles van haar weten.....
Het begin van dit boek begint echt heerlijk,alsof je naast Carol zit op vakantie!Ik kon me helemaal in haar inleven ,zo mooi beschreven.Op de helft van het boek komt er meer vaart in,meer spanning.Ik heb dit boek met veel plezier gelezen.Michael Berg heeft een vlotte duidelijke schrijfstijl ,erg prettig om te lezen!In deze setting van dit verhaal vind ik het ook een fijn boek voor op vakantie te lezen !

Meer recensies van monica