Geweldige thriller!

monica 20 oktober 2019
Tom Kuijper is eigenaar van de Mindset Academy.Tom's vrouw Amber is een knappe verschijning.Ze is een van de coaches maar ook het boegbeeld van deze succesvolle onderneming.Ondanks dat is hun priveleven geen rozegeur en maneschijn.Omdat Amber geen baarmoeder heeft kan ze niet zwanger raken.Ze vinden Kirsten,een studente aan de Mindset Academy.Zij wil Amber en Tom graag helpen door draagmoeder te worden voor hun baby.Alles verloopt zoals het moet.Ze begleiden haar en zijn zelfs bij de bevalling aanwezig.De dag dat ze de baby willen ophalen is Kirsten verdwenen met de baby!Tom en Amber zijn verslagen.Ze gaan zelf op onderzoek uit.Zou Kirsten uit eigen beweging het ziekenhuis verlaten hebben?Zou ze spijt hebben gehad nu ze de baby in haar armen had?In het begin van het verhaal viel me meteen op dat er geen hoofdstukken waren.Alles liep eigenlijk in elkaar over en op die manier kwam ik moeilijk in het verhaal.Na blz 75 kwam er vaart in en kon ik het boek moeilijk wegleggen.Het onderwerp is heel orgineel bedacht
De personages Joell en Tara hadden mischien wat meer uitgediept mogen worden?Ik heb hier heel veel leesplezier aan beleefd!Heerlijke thriller!Van mij vier en een halve ster!

Meer recensies van monica