Prachtig

Morgan Ureel 10 oktober 2016
Follow is een boek waarbij je je gemakkelijk kunt stellen in het leven van de personages. Je kan alles voor je zien, net alsof je een personage zelf bent. Het verhaal gaat over een vrouw die wil vechten voor de dingen rondom haar. Haar kinderen, haar gezin, haar droom, maar vooral haar zelf. Ze vecht voor de persoon die ze wil zijn. En ook al heeft ze iets verloren wat haar ontzettend dierbaar is, ze is een sterke madam.
Je ziet de kanten van een persoon die voor sommigen heel moeilijk te beschrijven zijn, en toch weet deze schrijfster ze te verwoorden en de lezers te raken (ook ik heb tranen gelaten).
Ik ben zeer benieuwd naar de 2de en 3de boeken. Hoe hun verhaal afloopt.
Het was een verslaving om dit boek te lezen, niet gemakkelijk om zomaar te stoppen ;)

Meer recensies van Morgan Ureel