Blij dat het boek uit is.

Mrs.Pieper 21 juli 2016
Ik vond het geen topper. Het is een makkelijk en voorspelbaar verhaal. Je kent het natuurlijk wel. Alhoewel de vonken er af spatten, blijven de hoofdrolspelers botsen, elkaar niet begrijpen en ruzie maken, tot het eind. Dan vinden ze elkaar...Zo verloopt het ook in dit boek wat verder prima is. Af en toe juist wel fijn zo'n feelgood-boek. Maar dit had absoluut beter gekund. Ik stoorde me aan de dialogen die slordig zijn geschreven. Soms moest je terug lezen om door te hebben wie de volgende zin gezegd zou kunnen hebben. Ik vond die Lisa regelmatig bot en humeurig over komen, ik vond haar niet zo sympathiek. Nou ja het is ook geen boek waar je nog dagen over kan mijmeren, dus ik stort me snel op een volgend boek. Blij dat deze uit is.

Meer recensies van Mrs.Pieper