om te verslinden

Mrs.Pieper 11 juli 2016
Wat een heerlijk boek. Ik heb het verslonden.
Een literaire thriller kan ik het niet noemen, maar een goed boek zeker wel!
Het leest vlot, makkelijke en is verslavend. Je moet het gewoon uit hebben.
Het verhaal, wat vrijwel direct al alle kanten uit schiet, pakt je meteen vanaf de eerste bladzijde al.
Het gaat over Anne Koster die een bekende verschijning is op tv en in de showbizz. Doordat ze BN-er is komen er in de verhaallijn ook diverse namen voor van de huidige echte BN-ers. Bijv. Halina Reijn, of Humberto Tan, of Peter R de Vries. Door deze personage's mee te nemen in het verhaal plus wat social media apps die nu erg trendy zijn zoals Snapchat, denk ik persoonlijk niet dat het een tijdloos boek is. Het boek is NU hip en happening, maar over een jaar of vijf vrees in al snel verouderd in het taalgebruik en de types. Maar goed dat is dus van latere zorg, ik zou voor nu zeggen: Lekker lezen, laat je meeslepen in het verhaal en geniet!

Meer recensies van Mrs.Pieper