Lees. Dit. Boek. Het is prachtig.

MwEva 01 maart 2018
Gisteren begon ik in dit boek, vandaag helaas alweer uit. The Marsh King's Daughter dan, de Nederlandse versie is nog niet uit.

Van het begin tot het eind heb ik echt genoten van het verhaal. Ik las over dit boek op Hebban en had het anders waarschijnlijk nooit opgepakt. Bedankt Hebban!

Ik wil niets over het plot vertellen, wat in het artikel hier op Hebban staat is genoeg. De schrijfster heeft meerdere boeken geschreven (hoezo is dit een debuut?) en ik wil ze allemaal lezen. Sommige schrijvers hebben een fantastisch verhaal (in potentie) en die lees je ondanks de vreselijke schrijfstijl (Vrees me, Twilight (jaja).
Sommige schrijvers hebben zo'n fantastische schrijfstijl dat ook een iets minder verhaal goed wordt. Karen Dionne heeft alle twee. Ze heeft een fantastische schrijfstijl en een prachtig verhaal. Lees. dit. boek. Het is prachtig. is het enige wat ik er verder over kan zeggen.

Meer recensies van MwEva