de mooiste dag van je leven

Books and Blogs 04 september 2019
Ik las het eerste hoofdstuk en werd onmiddellijk verliefd op dit verhaal. Zo'n verhaal waarbij je met een diepe zucht nog even lekker wegzakt in de kussens van je favoriete leesplekje en jezelf laat meevoeren in een romantische feelgood.

Krista werkt in een kringloopwinkel. op een dag wordt er een doos gebracht met een trouwjurk.
Ze besluit, zonder relatie en onder invloed van haar collega Marthe, de jurk te passen en uiteindelijk ook te kopen. Maar dan vind ze in diezelfde doos trouwgeloftes en een verlovingsring. Ze besluit op onderzoek te gaan naar de herkomst van deze doos.

En daar begint een liefdevol avontuur. Natuurlijk weet je vrij snel dat er iets moois ontstaat tussen Krista en Roy. Maar de schrijfster bouwt er een mooi en verrassend verhaal omheen wat ik niet had verwacht toen ik de achterflap las. En dat vind ik persoonlijk juist de kracht van dit boek
Het zorgde ervoor dat ik meeleefde met de gevoelens van de personages.

Ik werd verliefd op de personages en veel te snel was dit boek uit waardoor ik alweer afscheid moest nemen van de lieve Silvia, de gekke Marthe, Steven waar ik meteen een zwak voor had en natuurlijk Krista en Roy.
Het einde is een prachtige finale, een toefje slagroom mét een kers en sprinkles . Houd de zakdoekjes er maar bij lieve lezers.

Tamara wist me te ontroeren, verlangen, shockeren en bovenal te verwonderen met dit absoluut mooie boek. Ik ga dan ook geen spoilers geven. Ik kan je alleen maar aanraden om dit boek zelf te ontdekken.

Meer recensies van Books and Blogs