Wat een goed boek!

Boek 1 van de Jack Caffery serie

5 vrouwen worden ritueel vermoord gevonden op een braakliggend fabrieksterrein in londen.

Na onderzoek van de stoffelijk overschotten blijkt dat ze een gruwelijk detail gemeen hebben.

Je weet dan meteen waar de titel vandaan komt, meer verklap ik daar niet over!

Jack komt er achter dat hij op het spoor komt van een enorm gestoorde serie moordenaar.

Het ergste soort wat er bestaat......

Hij grijpt elke strohalm aan om erachter te komen wie de dader is en om nog meer slachtoffers te voorkomen.

Gaat dit Jack lukken? De moordenaar kan elk moment weer toeslaan!

Jack zijn eigen leven loopt ook niet op rolletjes. Zijn achterbuurman is ook geen lieverdje, wat is er toch mis met die man?

Verhaal is gewoon super spannend. Wel VEEL grove taal en alle gruwelijkheden worden letterlijk beschreven.

Heb je geen sterke maag....Dan is het misschien niets voor jou. Goed boek om te lezen. ik wil de serie compleet!

Gaat dit Jack lukken? De moordenaar kan elk moment weer toeslaan!

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.