Topper

Natasja (Tazzy) J. 30 oktober 2019
Morgan Blade- Het Apocalyps verbond( de van helsing kronieken1)

Wat heerlijk om dit boek te mogen lezen, voordat het in de winkel ligt. Het is een echte aanrader!

Lux sterft, maar de Dood heeft een ander plan met haar. Hij geeft haar een tweede kans. Ze kan nee zeggen en voor eeuwig ronddwalen in de duistere wereld van de dood. Maar…. ze kan ook zijn wapen worden tegen het kwaad: Turbatio Mala. Zij willen de wereld zoals we kennen verwoesten. Hiervoor moeten ze bepaalde objecten in handen krijgen. Deze zijn in het bezit van de 4 ruiters van de Apocalyps. Ze heeft weinig echte vrienden, maar krijgt toch hulp. Lux zelf is een heks, Cassie is een Pixie, Rox een toekomstziener en River een dief. Samen gaan ze strijd aan. Maar misschien is dit er een, die zelfs de Dood niet kan winnen!

Superspanned, vlot geschreven boek. Bordevol met avontuur, magie en actie. Het is een originele wereld en de personages komen helemaal tot leven.

Een zeer fijne schrijfstijl, waardoor ik het boek in 1 dag uit had. Het smaakt echt zo erg naar meer! Dus ik kan bijna niet wachten.

De cover is echt prachtig van kleur en past helemaal bij het verhaal.

Als je van magie en magische krachten houdt is dit een mustread! Maar ook het einde van de wereld, dat om de hoek loert is spannend en origineel bedacht. De ruiters van de Apocalyps zijn best apart en leven tussen de normale mensen. Het magisch district is voor alle wezens en mensen met krachten. Ik hoop dat er in de toekomst meer over het district en zijn bewoners geschreven wordt. Ik ben reuze benieuwd, naar wat en wie er allemaal nog meer wonen!

Een echte pageturner, die je niet weg kunt leggen!

5 sterren

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.