Zit echt goed in elkaar!

Colins heeft een zeer foute opdracht gekregen. Hij moet de dochter van een zeer rijke en bekende rechter ontvoeren en afleveren op een ontmoetingspunt. Maar naarmate hij haar in de gaten aan houden is…..Begint hij haar steeds leuker te vinden. Op het allerlaatste moment besluit hij om haar niet af te leveren. Wat volgt is een zenuwslopende tijd, omdat hij niet weet of ze ontdekt gaan worden. Hij besluit samen met Mia onder te duiken. Ze besteden enorm veel tijd samen in the middle of nowhere. Ze leren leven in de kou en met elkaar. Mia begint te veranderen. En waar dat vandaan komt…..Daar kom je in de loop van het verhaal achter. (Het zit echt goed in elkaar).
Het Erna-gedeelte, dan weet Mia niet eens meer hoe ze heet. Langzaam kom je er achter wat er met haar aan de hand is.
Mia’s moeder zit in doodsangst te wachten tot haar dochter thuiskomt.
En rechercheur Gabe doet alles om haar terug te vinden.
De klok tikt door. Is er nog wel hoop na zoveel tijd?
Het plot is echt goed. Ik zag het niet aankomen. Goed in elkaar gezet! Je leest vanuit het oogpunt van Mia’s moeder Eve (ervoor en erna), Rechercheur Gabe (ervoor en erna) en Colins. Er staat voorop literaire thriller, maar ik vind het psychologisch ook zeer goed in elkaar steken! Korte hoofdstukken, leest echt razendsnel!
Dit boek is op een aparte manier geschreven. Je hebt hoofdstukken die heten: Ervoor of Erna. En dan per personage is krijg je het verhaal te horen.
De titel zet je ook aan het denken. Deze vind ik heel goed gekozen!
Deze thriller is echt verfrissend en niet zo’n thriller die op andere thrillers lijkt. Het verhaal is origineel. Je denkt geen moment dit heb ik eerder ergens gelezen. Wat ik toch weleens met een thriller heb. 4 sterren****
Dit boek komt op 12 mei officieel uit!

Meer recensies van Natasja (Tazzy) J.